Superdad Superleader Superfriends Sharing With Love - Ayah Najmi . Blogspot

Isnin, 24 Ogos 2015

Merawat Masalah Sembelit Anak Yang Teruk Secara Semulajadi Tanpa Ubat

Assalamualaikum

Pernah kena sembelit tak? Fuhh memang seksa bila kena sembelit, duduk dalam jamban berejam. Teran-teran tak keluar juga sampai terpaksa korek sendiri. Kalau kena kat kita yang dah dewasa ni boleh tahan lagi. Tapi macammana pulak dengan anak?



Ada anak kita sampai jadi trauma tak nak makan sebab takut bila nak berak. Nangis-nangis anak kat dalam bilik air sampai ayah terpaksa sarung tangan dengan plastik nak seluk najis. Kesian kat anak. Badan pun makin kurus sebab tak makan.

Ibu lagi risau. Dah macam-macam ikhitiar ibu buat. Bagi makan pisang, buat bubur nasi dan bagi makanan yang senang hadam. Tapi masalah sembelit anak tak juga hilang. Tapi selepas doktor sarankan ambil suplemen. Alhamdulillah sembelit anak dah xde.Sekarang anak makin sihat badan pun dah naik semula.

Jom tengok video perkongsian dari ibu ni anak dia memang teruk sangat sembelit dia. Penting tau kena tengok.




Jadi dah tau kan suplemen apa yang bagus untuk anak kita yang ada masalah sembelit tu. Mealshakes (544g, RM113.75) jawapannya. Pilihan terbaik untuk mengatasi masalah sembelit. Bukan untuk anak je orang tua kalau sembelit pun boleh jugak :)

Mealshakes ni formulasi istimewa untuk kanak-kanak. Ia adalah multivitamin yang sangat berkhasiat tau. Mengandungi 19 vitamin dan mineral yang sangat diperlukan untuk anak-anak kita membesar dengan kuat, sihat dan bijak.

Selain dapat mengatasi masalah sembelit. InsyaAllah jika anak terus konsisten minum akan menguatkan sistem imun anak anda. Anda sendiri boleh melihat perubahannya bila anak jarang kena demam dan selesema.

Nak tengok testimoni kat bawah ni ye.










Ok untuk anda yang nak cepat hilangkan sembelit anak tu. Segeralah hubungi Ayah Najmi di +6012-9760024 boleh terus kol atau wassap.

AyahNajmi,

Shaklee Independent Distributor

Id : 869654

012-9760024
Catat Ulasan