DM Network We Born To Success

Superdad-Superleader-SuperRecruiter-Superfriends-Coach Zero Cost Marketing-Coach Bisnes Rakyat Marhaen- Sharing With Love - Ayah Najmi . Blogspot

Isnin, 7 November 2016

Harapan & Target Master Of Vivix Dalam Bisness Shaklee Untuk 6 Bulan Akan Datang Dari Sekarang

"HARAPAN & TARGET SAYA DALAM BISNES SHAKLEE UNTUK 6 BULAN AKAN DATANG DARI SEKARANG"


Distributor
Supervisor
Senior Supervisor
Coordinator
Senior Coordinator
Key Coordinator
Senior Key Coordinator
Master Coordinator

Setakat ni saya masih lagi dalam rank Supervisor Shaklee. Untuk 6 bulan akan datang target saya nak naik rank Key Coordinator dengan pendapatan 6 angka SEBULAN. InsyaAllah bakal Master Coordinator Ogos 2017.

Bagi merealisasikan target saya ni, tindakan yang saya perlu buat;

- Update blog setiap hari cerita pasal Vivix aje ( www.ayahnajmi.blogspot.my )
- Update Post Fb Iklan Vivix Shaklee 10x sehari
- Edar Flyers Setiap Minggu
- Coaching anak shaklee (downline) sebulan 2X

Sekarang ni pun saya dan rakan SID yang lain tengah commit all out dalam projek #tsunamishaklee , geng klik je #tsunamishaklee macam2 info pasal Shaklee geng boleh hadam.

Harapan Master Of Vivix

Harapan saya dalam Shaklee ni sangat besar, selain dapat membantu geng meningkatkan kesihatan dengan produk shaklee yang terbaik ni. Saya juga nak bantu geng menjana pendapatan tanpa batasan dalam Shaklee.

Alhamdulillah sebelum ni saya dah cuba pelbagai bisness dan akhirnya Shaklee adalah bisness yang terbaik dalam hidup saya.

Sebab apa saya kata Shaklee terbaik

1. Produk yang benar2 terbukti berkesan, selamat dan semulajadi. Diuji secara klinikal dan beratus jurnal saintifik telah diterbitkan.

2. #Landmarkstudy ini kajian pihak ketiga ke atas pengguna yang dah makan produk shaklee lebih dari 20 tahun. Syarikat lain tak berani nak buat kajian ni.

3. Plan marketing yang adil dan bukan produk je dipatenkan malah, sistem pembayaran bonus pun telah dipatenkan.

4. Worldwide bisness - .bisness shaklee ni memang best mat salleh, orang arab, negro , dan orang dari semua negara boleh jadi bisness partner kita. Time geng tido pun duit masuk. Means bukan goyang kaki n tido je tapi xde apa2 usaha boleh dapat duit.

5. Warisan - lepas geng dah membina empayar dalam Shaklee jika ditakdirkan geng meninggal dunia, anak-anak geng boleh sambung empayar shaklee sampai ke cucu cicit.

Dan banyak lagi sebab yang membuatkan saya jatuh cinta dengan Shaklee.

Geng yang benar2 serius nak join bolehlah hubungi saya nanti. InsyaAllah moga harapan dan target saya untuk 6 bulan akan datang menjadi kenyataan. Doakan saya geng ;)

-Master Of Vivix-

012-9760024
Pengedar Shaklee Wangsa Maju
FB Personal : Daud Mohamad




Tiada ulasan: