Pengalaman Bisnes Master Of Vivix Aka Superdad Dalam Shaklee

PENGALAMAN BISNES SUPERDAD
..



Dulu saya pernah berniaga nasi lemak di LRT masjid jamek. Sanggup bangun kul 4 pagi masak nasi lemak  sebelum subuh dah ada kat LRT masjid jamek buka meja. Lepas solat subuh terus meniaga. Saya berniaga nasi lemak masa tu sebab nak kumpul duit untuk berkahwin. Kita mak abah dah xde terpaksa berdikari kumpul duit sendiri. Alhamdulillah hasil usaha keras akhirnya berjaya kumpul duit nak kawin.

Lepas kawin banyak nak pakai duit. Sewa rumah, susu anak, pampers pendek kata sakitlah kalau xde duit. Lepas berniaga nasi lemak saya  jual ais blended pulak kat pasal malam. Syukur hari-hari dapat duit cash. Tapi penat sangat sebenarnya yelah semua benda kita buat sendiri. Nak sedia barang, nak cuci, nak kemas berniaga sorang2 memang macamtulah penatnya.

Pernah juga terjebak dengan MLM yang merapu. tapi sekejap je..ada jugak kawan ajak buat bisnes jual penapis air, belum apa2 lagi dah tunjuk CEK hasil bisnes katanya. Sekarang ni senang kalau nak tahu bisnes tu menipu ke tak boleh tengok info kat Fb Page : Say No To MLM. Harap geng tak tertipu dengan bisness yang merapu ni.

Alhamdulillah sejak kenal Shaklee tahun 2012 inilah Bisnes yang saya cari-cari selama ini. Sebab apa BEST sangat buat Shaklee ni. Salah satu sebabnya saya dah x penat nak masak, basuh nak gi kedai beli dan angkut barang buang masa sangat. Lepas tu Branch Shaklee dekat pulak dengan rumah saya di wangsa maju. Dan memang Shaklee adalah bisnes terbaik kerana :

1. Modal rendah - modal sekali je seumur hidup bayar Rm69 dah boleh mula.

2. Syarikat Kukuh - Ini paling penting bila kita nak mula buat bisnes, pastikan syarikat benar-benar kukuh. Shaklee dah lebih 50 tahun mewariskan kejayaan.

3. Produk Berkualiti - Produk kesihatan Shaklee telah terbukti berkesan, selamat & semulajadi. Semua produk dihasilkan oleh saintis shaklee yang hebat. Bukan produk rebranding. Produk Shaklee bukan selamat untuk manusia je tapi selamat juga untuk bumi. Dan Shaklee satu2nya syarikat suplemen yang ada #LandmarkStudy

4. Kos Sederhana - Nak buat Shaklee tak perlu buka kedai bayar sewa. Cukup ada smartphone  dah boleh buat Bisnes. Hanya perlu kongsikan kebaikan produk kepada semua orang. Penghantaran barang Shaklee boleh uruskan. Kita ambik dan buat order sahaja.

5. Bonus On Time - Shaklee  tak  pernah gagal bayar bonus kepada pengedarnya.

6. Warisan - Ye Bisnes Shaklee yang saya buat ni bila saya dah tiada ia boleh diwariskan. Anak, cucu cicit saya bole sambung empayar SHAKLEE yang saya bina.

Banyak lagi sebab nak kongsi tunggu next time. Harapan saya dalam Shaklee, nak bantu sahabat dan semua orang hidup dengan lebih sihat dengan produk Shaklee disamping menjana pendapatan tanpa batasan dalam bisnes Shaklee.

Alhamdulillah dapat membantu salah seorang sahabat saya Mohd Naim Naim Aka #KingOfVivix menjana pendapatan dalam Shaklee. Doakan kejayaan kami geng ;)

Kepada geng yang masih tak tau APA nak buat untuk jana pendapatan Shaklee adalah pilihan yang terbaik. Hubungi no saya 0129760024 jika nak tau lebih lanjut.

P/S : kerana 3 orang dalam gambar ni saya nak berjaya dalam kerjaya Shaklee saya. Abaikan "pikacu" yang ammar pegang tu ;)
#tsunamiShaklee

#liveamazing
#shakleeeffect
#superdadTEAM
#MasterOfVivix
0