DM Network We Born To Success

Superdad-Superleader-SuperRecruiter-Superfriends-Coach Zero Cost Marketing-Coach Bisnes Rakyat Marhaen- Sharing With Love - Ayah Najmi . Blogspot

Rabu, 7 Disember 2016

Rawatan Alternatif Pesakit Buah Pinggang, Masih Ada Harapan Untuk Sembuh

Salam Sihat,Ceria & Ohsem semua ;)

Dah cek buah pinggang sihat ke tak? Kena jaga buah pinggang kita ni kalau tak jaga betul-betul bahaya. Kalau buah pinggang tak berfungsi dengan baik boleh menyebabkan kematian jika rawatan penggantian buah pinggang tidak dilakukan. (Bukan senang orang nak derma buah pinggang kat kita.) Namun bukang senang nak dapatkan buah pinggang baru dan kosnya sangat mahal mencecah RM 300,000!

Bagi memastikan buah pinggang kita ditahap yang baik. Anda perlu membuat pemeriksaan kesihatan yang kerap. Free je buat pemeriksaan ni. Kalau tak sempat nak ke hospital anda boleh buat pemeriksaan kesihatan percuma di mana-mana klinik kerajaan yang berhampiran dengan anda. Ambik masa sekejap je nak cek, pegawai perubatan akan buat ujian darah dan air kencing.

Dalam masa yang sama anda juga boleh cek sendiri dari semasa ke semasa melalui tanda-tanda seperti di bawah :

- Rasa tak selesa atau rasa terbakar ketika kencing.
- Keluar darah semasa kencing.
- Kerap sangat kencing. 
- Selalu sakit belakang.
- Kerap sangat kencing, terutama waktu malam.
- Bengkak kat pergelangan kaki.
- Sembap di keliling mata yang berlarutan, terutama pada sebelah pagi. 

Kalau ada petanda tu cepat-cepatlah pergi buat pemeriksaan lanjut. Jangan anggap remeh tanda tu sebab ia petanda yang penting kepada masalah buah pinggang. Nak tunggu dah tahap kronik baru nak jumpa doktor memang sukar nak diubati. Sebabnya ramai yang tak prihatin dengan tanda tersebut kerana anda masih boleh jalani kehidupan macam biasa hingga tau-tau je buah pinggang dah rosak!

Semakin meningkat umur, maka semakin tinggi risiko kegagalan buah pinggang kita. Dilaporkan setiap tahun 2400 kes baru di kalangan orang berumur. Dan jangan sangka orang muda tu sihat je sebab ramai juga yang muda mengidap sakit buah pinggang.



Mencegah lebih baik dari merawat! Untuk memastikan kesihatan kita ditahap yang terbaik, kita kena jaga kesihatan kita mulai sekarang dengan mengamalkan:


  • Pemakanan yang seimbang.
  • Minum air masak sekurang-kurangnya 2 liter sehari.
  • Berhenti merokok!
  • Makan ubat selepas mendapat nasihat doktor.
  • Kekalkan berat badan yang ideal
  • Bersenam setiap hari sekurang-kurangnya 30 minit.

Boleh ke Pesakit Buah Pinggang Sembuh? Apakah Ubat Alternatifnya?

InsyaAllah setiap penyakit pasti ada ubatnya kecuali mati. Selain dari menjalani rawatan dialisis dan pemindahan buah pinggang yang baru anda boleh mengamalkan minuman botani iaitu Vivix Shaklee atau lebih dikenali dengan nama SIRAP AJAIB.

UBAT BUAH PINGGANG MUJARAB


Vivix Shaklee ni memang POWER! Fungsi utamanya adalah memperbaiki sel-sel dalam badan kita yang rosak. Sel-sel tubuh kita yang rosaklah penyebab kepada masalah penyakit kronik. Tapi semuanya berpunca dari kita juga yang tak jaga pemakanan dengan betul. 

 ubat buah pinggang rosak



Alhamdulillah, ramai pesakit buah pinggang kesihatan mereka bertambah baik dengan mengamalkan minum Sirap Ajaib ni secara konsisten.Ada yang siap dapat cuti buat dialisis dan ada juga yang dah sembuh dari penyakit buah pinggang. Kebiasaanya orang buat dialisis ni memang badan sangat lemah tetapi dengan minum Vivix badan jadi lebih bertenaga.

Untuk pengetahuan anda Vivix ni bukan untuk pesakit buah pinggang je. Vivix juga boleh diambil untuk mereka yang menghidapi pelbagai jenis kanser, kencing manis, darah tinggi, jantung, kolesterol tinggi, parkinson, tibi, tiroid, bell palsy dan semua penyakit kronik. Pendek kata,Vivix membantu meningkatkan kesihatan kita secara menyeluruh. InsyaAllah memang dah terbukti berkesan.

Dan bukan orang sakit je kena minum Vivix ni,orang yang sihat pun kena minum supaya kita dapat menjaga kesihatan kita. Minum Vivix dapat mencegah daripada penyakit kanser dan penyakit kronik. Al-maklumlah zaman ni macam-macam penyakit boleh serang jika kita tak berjaga-jaga dari sekarang.

Gambar bawah ni menunjukkan 4 bahan utama yang sangat powerful dalam kandungan Vivix.



Ok sebelum anda lihat testimoni bergambar anda tonton video En.Mohd Rosdi yang mengalami sakit buah pinggang bocor!



Ok jom kita tengok testimoni pesakit buah pinggang yang dah minumVivix Shaklee.



























Alhamdulillah, inilah ikhtiar yang anda cari-cari. Vivix ni sebenarnya dah terjual lebih 2 Juta botol seluruh dunia. Walaupun harga dia agak mahal tetapi sangat berbaloi dengan pelaburan yang anda keluarkan kerana Vivix dah terbukti berkesan membantu pesakit kanser dan pesakit kronik sembuh semula dari penyakit yang dialami.

Bagi pesakit buah pinggang yang kronik saya sangat mengesyorkan anda membeli minima 2 botol kerana anda perlu minum lebih sikit daripada biasa.


Berapakah Harga Sebotol Vivix Shaklee yang POWER ni?


Harganya sebotol RM475 kandungannya 150 ml. Penggunaan Vivix biasanya tahan 2 bulan bagi orang yang takde sakit sebab hanya minum satu sudu kecil sehari. Tapi bagi anda yang mengalami sakit kronik anda perlu minum 2 kali sehari dan ianya tahan sebulan sahaja.

Jangan pikir sangat soal harganya. Kesihatan anda yang lebih utama. Sanggupkah kita menjalani rawatan dialisis seumur hidup? Buat dialisis pun kos dia sangat mahal. Lebih baik anda dapatkan Vivix dan insyaAllah ia akan mengubah tahap kesihatan anda menjadi lebih baik.

Untuk penjimatan yang murah anda boleh beli 2 botol Vivix dengan harga RM 805.60 sebab jika anda beli 2 botol anda layak dapat :

- Free Membership bernilai RM69 
- Cash Rebate masuk semula ke akaun anda pada 14hb berikutnya sebanyak RM38
- Penghantaran Vivix adalah percuma 

Jangan tunggu lagi, sementara masih bernafas kita perlu ikhtiar! Serius nak order anda boleh menghubungi saya call atau whatsapp ke 012-9760024 (Daud Mohamad)

kalau tak dapat contact anda boleh terus beli melalui online di sini --> BELI SEKARANG URGENT

atau pm saya di facebook Daud Mohamad

Ok jumpa lagi di perkongsian Vivix akan datang.

2 ulasan:

apollo hospital berkata...

Adakah anda ingin menjual buah pinggang anda dengan wang? Hospital kami mengkhususkan diri dalam Pembedahan Ginjal / pemindahan dan rawatan organ lain, akan sangat memerlukan penderma buah pinggang O + ve, A + ve dan B + ve dengan atau tanpa pasport dan kami akan menawarkan sejumlah 5 kriteria kepada anda. Mana-mana orang yang berminat hendaklah menghubungi kami melalui e-mel: apollohospitalonline@gmail.com
Telefon Whatapp: +916364383543

URGENT LOAN OFFER berkata...

BUSINESS LOAN PERSONAL LOAN HERE APPLY NOW WhatsApp No:+918929509036 financialserviceoffer876@gmail.com Dr. James Eric