DM Network We Born To Success

Superdad-Superleader-SuperRecruiter-Superfriends-Coach Zero Cost Marketing-Coach Bisnes Rakyat Marhaen- Sharing With Love - Ayah Najmi . Blogspot

Khamis, 24 Ogos 2017

Proses Kimoterapi Pesakit Kanser Payudara Tahap 4 Ini Berjaya Dikurangkan Bilangan Tempoh Masanya Selepas Minum Vivix Shaklee


Assalamualaikum wbt. Salam sihat, ceria dan ohsem.

Proses kimoterapi menjadi mimpi ngeri bagi setiap pesakit kanser yang menjalaninya. Orang selalu mengatakan banyak kesan sampingan yang buruk apabila menjalani kimoterapi seperti :

  • Keguguran rambut samaada sedikit atau seluruhnya
  • Hilang selera makan
  • Kebas tapak tangan dan kaki
  • Kulit menjadi kering, bersisik dan berkedut
  • Pendarahan samaada di bahagian mulut atau rongga badan yang lain
  • Sering muntah kadangkala disertai darah
  • Perubahan kepada sistem pendengaran contoh bunyi bergaung
  • Bengkak pada sistem deria atau di bahagian organ badan
  • Perubahan kepada warna kulit
  • Mudah dijangkiti penyakit kerana sistem imun lemah
  • Kelesuan letih dan tidak bermaya

Apakah Sebenarnya Yang Dikatakan Kimoterapi Itu?

Kimoterapi adalah sejenis rawatan kanser yang menggunakan ubat-ubatan bertujuan untuk memusnahkan sel-sel kanser dalam tubuh pesakit.

Bagaimana Kimoterapi Berfungsi?

Kimoterapi berfungsi dengan menghentikan atau melambatkan pertumbuhan sel-sel kanser yang tumbuh dan membahagi (merebak) dengan cepat.

Tetapi ia juga boleh membahayakan sel-sel tubuh kita yang sihat. Kerosakan kepada sel-sel sihat semasa proses kimoterapi ini yang mendatangkan kesan sampingan. Selalunya kesan sampingan menjadi lebih baik atau hilang selepas kimoterapi berakhir.


Berapa Kekerapan Proses Kimoterapi?

Jadual rawatan untuk kimoterapi berbeza-beza. Berapa kerap dan berapa lama anda mendapat kimoterapi bergantung kepada :
  • Jenis kanser dan bagaimana tahapnya
  • Matlamat rawatan iaitu samada kimoterapi digunakan untuk mengubati kanser anda, mengawal pertumbuhannya atau meringankan gejala
  • Jenis kimoterapi
  • Bagaimana reaksi badan anda terhadap kimoterapi
Anda mungkin menerima kimoterapi dalam kitaran. Kitaran ialah tempoh rawatan kimoterapi diikuti dengan tempoh istirehat. 

Sebagai contoh, anda mungkin menerima 1 minggu kimoterapi diikuti dengan 3 minggu tempoh rehat. 4 minggu ini membentuk satu kitaran. Tempoh rehat memberi peluang kepada tubuh anda untuk membina sel baru yang sihat.

Persoalannya adakah proses kimoterapi anda boleh dikurangkan? Insyaallah boleh. 

Selepas 3 Kali Kimo, Proses Kimoterapi Pesakit Kanser Payudara Tahap 4 Ini Berjaya Dikurangkan Bilangan Tempoh Masanya Selepas Minum Vivix Shaklee! Daripada 12 Menjadi 6 Kali Sahaja.


Alhamdulillah syukur teramat sangat apabila saya mendapat berita dari customer saya sendiri. Beliau adalah Puan Nur Ashikin Abu Bakar dari Kluang Johor. Pada 8 Oktober 2016, Kak Shikin telah belikan 2 botol Vivix Shaklee untuk maknya yang tinggal di Pulau Pinang. Mak Kak Shikin menghidap kanser payudara stage-4 dan perlu menjalani kimoterapi kerana kanser yang mak hidapi dah ke bahagian otot.

Sebelum ni berat badan mak menurun dan kurang selera makan dan cepat penat disebabkan makan ubat terlalu banyak. Alhamdulillah selepas minum Vivix kesihatan maknya semakin bertambah baik. Emak kembali cergas, walaupun setelah proses kimoterapi dibuat pada hari yang sama mak Kak Shikin boleh pergi makan kat kenduri kahwin. Selera makan pun dah ok.

Selepas mak buat kimoterapi kali ketiga, Kak Shikin ada telefon mak. Mak cakap hari ini jumpa Doktor Pakar. Pakar bagitau kat mak, yang mak kena buat 3 kali lagi je kimoterapi. Maknanya 6 kali sahaja mak kena buat kimo. Ikut asal sepatutnya mak kena buat kimoterapi sebanyak 12 kali. Alhamdulillah mak dah minum 3 botol Vivix konsisten sepanjang tempoh kimoterapi.

Orang lain yang buat kimoterapi dahulu tak habis lagi. Ramai yang terkejut , semua tertanya macammana mak punya kimo jadi sikit je. Alhamdulillah berkat usaha Kak Shikin yang tak jemu ingatkan mak minum Vivix setiap hari. Semuanya dengan Izin Allah juga.


Apakah Rahsia Di Sebalik Keistimewaan Vivix Shaklee Ini?

Vivix ni memang jadi suplemen yang viral. Hangat diperkatakan. Dan kalau anda nak tahu jualan Vivix sejak diperkenalkan telah melebihi 2 Juta botol terjual.

Rahsia keajaiban Vivix adalah disebabkan ramuan khas 4 tumbuhan botani terbaik iaitu Anggur Muscadine, Elderberry Eropah, Knotweed Jepun dan Lobak Ungu. Tumbuhan ini menghasilkan Resveratrol dan Polifenol yang sangat terbaik khasiat dan memberi manfaat kepada tubuh badan kita.

Vivix ini apabila anda mengamalkannya ia dapat memperbaiki sel-sel/DNA kita yang rosak dengan membina sel-sel baru yang lebih kuat dan sihat. Vivix juga berfungsi untuk melindungi sel, memberi tenaga kepada sel dan meningkatkan fungsi sel.



Bukan orang yang sakit je boleh minum Vivix. Orang yang sihat dan nak jaga kesihatan wajib amalkan Vivix kerana Vivix dapat mencegah daripada berlakunya serangan kanser dan mengurangkan risiko kita mendapat penyakit kronik. 

Al-maklumlah sekarang ni kalau kita tak jaga pemakanan dan menjalani gaya hidup yang tidak sihat memang mudah kita dihidapi penyakit yang kronik tanpa disangka-sangka.


Mari kita tengok video perkongsian Puan Nor HanaHashim ini yang menghidapi darah tinggi, sakit saraf, payudara berdarah bagaimana beliau sihat semula selepas minum Vivix Shaklee.



Saya kongsikan juga beberapa testimoni dari pengguna yang menghidap kanser payudara :









Insyallah untuk anda yang masih mencari ikhtiar dan alternatif untuk masalah kanser payudara atau penyakit kronik yang lain. Anda boleh mencuba Vivix Shaklee sebagai ikhtiarnya.

Semoga dengan asbab pengambilan Vivix ini dapat membantu meningkatkan semula dan dengan IzinNya penyakit yang anda alami boleh disembuhkan. Kerana setiap penyakit ada ubatnya kecuali mati.

Walaupun harga Vivix ini mahal, namun kesihatan anda jauh lebih bernilai dari harga sebotol Vivix.

Sebotol Vivix berharga RM 475 Namun, jika sekiranya anda ingin dapatkan penjimatan berganda anda boleh membeli 2 botol dengan harga yang istimewa, menikmati kos penghantaran percuma, keahlian percuma dan menerima cash rebate bonus pada bulan depan. Nak order Vivix hubungi saya sekarang 012 - 976 0024

Pembelian Vivix secara online juga boleh di buat klik di sini 👉Beli Online Vivix Shaklee namun pembelian terus secara online anda dikenakan GST harganya RM 503.50 jika beli secara online. Kos penghantaran adalah percuma.

FOLLOW SAYA DI FACEBOOK : Daud Mohamad


1 ulasan:

barbrohabeck berkata...

Slot Search - DrmCD
Slot Search, a software company company in the gaming 영주 출장마사지 industry. 영주 출장샵 Description; 용인 출장샵 Reviews. Casino. Rating: 상주 출장안마 3 · ‎2 reviews · ‎Price range: 원주 출장안마 $/€ 2.00 to $3.00