Superdad Superleader Superfriends Sharing With Love - Ayah Najmi . Blogspot

Sabtu, 4 Julai 2015

Mak Mertua Kena Stroke Bangun Dari Katil Sendiri Selepas 3 Hari Minum Sirap

Assalamualaikum

Bila cerita pasal stroke ni AyahAmmar teringat kat arwah mak dan abah. Dua-dua meninggal sebab stroke atau juga dikenali dengan Angin Ahmar.

Penyakit ni memang bahaya sebab dia datang tiba-tiba je. Macam arwah mak saya dulu. Saya perasan mula-mula tu mak rasa takde selera nak makan. Lepas sehari dua waktu malam masa saya tengah keje abang saya kol bagitahu " Daud, mak kena stroke sekarang ada kat emergency hkl!".

Saya terus pi hospital tengok mak. Masa tu mak lumpuh satu badan dan mak tak boleh bercakap seolah-olah macam orang bisu. Tak sampai sebulan akhirnya mak meninggal dunia. Al-Fatehah untuk mak dah 14 tahun mak takde.

InsyaAllah sebenarnya kalau kita jaga makan dan kesihatan stroke boleh dihalang. Punca stroke disebabkan oleh tekanan darah tinggi akibat dari makanan yang tinggi kolesterol. Selain tu merokok, diabetes dan stress juga boleh menyebabkan stroke.

Kalau rasa susah nak kawal makan yang berlemak dan banyak minyak tapi takut bila kolesterol naik AyahAmmar syorkan makan Omega Guard dengan Lecithin. InsyaAllah memang ok untuk turunkan kolesterol.

Tapi kalau serangan stroke datang tiba-tiba, anda kena segera berjumpa dengan doktor.

Ada sorang kawan ni, mak mertua dia kena mild stroke terkejut mak dia dah boleh bangun katil sendiri lepas 3 hari minum sirap.

Sirap tu sebenarnya adalah Vivix Shaklee yang diciptakan dari 4 bahan terunggul semulajadi ciptaan Allah, terdiri dari anggur muscadine, lobak ungu, elderberry dan juga polygonum cuspidatum.

Vivix ni antara supplemen terbaik Shaklee. Pengguna yang telah mencuba menggelarnya "Sirap Ajaib"  Ye betul ajaib semuanya dengan izin Allah juga.

Minuman Vivix Shaklee Bantu Meningkatkan Semula Kesihatan Pesakit Stroke atau Angin Ahmar.








Alhamdulilah..Arini ma kesayangan dah boleh jalan sendiri. Baru 7 hari mengambil Vivix dari Shaklee.

Pada 9hb Oct 2012 ma diserang stroke, seluruh anggota badan sebelah kiri kaku tak boleh gerak. Sedih teramat sangat n tak tahu apa nak buat kesian ma. Tq jiha kerna memperkenalkan Vivix kepada saya...

Hari pertama minum sesudu Vivix jari tangan ma dah boleh gerak n arini ma dah boleh bangun n berjalan sendiri. Ya Allah syukur kehadratmu.

Alhamdulillah syukur dengan izin Allah Vivix sangat berkesan untuk stroke dan juga untuk penyakit yang lain seperti gout, darah tinggi, sakit jantung. diabetes dan lain-lain lagi.

Jom tengok perkongsian dari rakan-rakan yang juga telah mencuba Vivix dan seterusnya jatuh cinta dengannya.

#Testimoni 1 : Darah Tinggi


#Testimoni 2 : Diabetes

#Testimoni 3 : Sakit Jantung

#Testimoni 4 : Gout




Sebotol Vivix tu boleh tahan selama 2 bulan setengah kalau dimakan setiap hari. Ia berharga RM475 (150ml). Namun jika anda mendaftar sebagai Ahli, anda akan mendapat penjimatan yang berganda!


  • KEAHLIAN PERCUMA seumur hidup 
  • PERCUMA VITALEA (multivitamin) yang bernilai RM88.75
  • Yes Pack! menjadikan harga Vivix lebih murah
  • PROMOSI BUY 6 FREE 1 pada Julai 2015 dengan harga yang TAK MASUK DEK AKAL
  • CASH BACK pada bulan depan
  • POSTAGE PERCUMA!!!
Sangat berbaloi jika anda juga ingin orang yang anda sayang mendapat tahap kesihatan yang lebih baik dan sihat seperti sediakala insyaAllah.

Sekiranya anda ingin mencuba jangan lengah lagi inilah masa yang terbaik untuk hubungi AyahAmmar  011-36244806 atau wassap 012-9760024. AyahAmmar akan bimbing dengan cara makan yang tepat moga tahap kesihatan dan kecergasan anda dapat dipulihkan semula, dengan izin Allah.

AyahAmmar,

Shaklee Independent Distributor

Id : 869654

012-9760024

Catat Ulasan