DM Network We Born To Success

Superdad-Superleader-SuperRecruiter-Superfriends-Coach Zero Cost Marketing-Coach Bisnes Rakyat Marhaen- Sharing With Love - Ayah Najmi . Blogspot

Sabtu, 4 Julai 2015

7 Makanan Seksi Kembali Menghangatkan Cinta Pasangan Seperti Pengantin Baru Berkahwin

Assalamualaikum

Adakah hubungan anda masih hangat seperti baru bercinta? Terutama bagi mereka yang dah lama berkahwin mungkin anda mengalami sedikit masalah. Rumah tangga mana yang tak diuji betuk tak? Yang penting anda sentiasa berfikiran positif dan bijak menyelesaikan masalah perkahwinan yang dihadapi.


Jika hubungan suami isteri cinta dan kasih sayangnya masih seperti dulu, Alhamdulillah. Tapi jika bermasalah mungkin anda boleh periksa bab makan. Kata ustaz makan banyak menjadi punca hati keras. Oleh itu jangan kita makan terlalu banyak ia boleh membuatkan hati kita menjadi keras.

Mungkin anda patut cuba mengamalkan beberapa  makanan seksi lagi sihat ini untuk hangatkan semula hubungan suami isteri.

1. Asparagus

2. Bawang putih
3. Tiram
4. Halia
5.  Avocado
6. Coklat
7. Strawberry

Makanan yang "seksi' ini mampu menghasilkan kesan sampingan terbaik dalam meningkatkan semula kehangatan asmara untuk kembali hangat bercinta bagi pasangan suami isteri. Jangan lupa mendapatkan makanan ini dan tambah dalam senarai menu harian anda tau :)

Selain itu, amalan mandi bersama pasangan sangat romantik yang perlu anda lakukan. Ia merupakan amalan sunnah yang terbaik, insyaAllah dapat mengukuhkan lagi rasa kasih suami isteri.

InsyaAllah semoga kita semua bahagia bersama pasangan sehingga ke Jannah. Aaminn.


AyahAmmar,

Shaklee Independent Distributor

Id : 869654

012-9760024



Tiada ulasan: