Superdad Superleader Superfriends Sharing With Love - Ayah Najmi . Blogspot

Rabu, 16 September 2015

Kenapa Ramai Sangat Wanita Yang Suka Minum Protein Soya Ni, Apakah Rahsia Di Sebaliknya?

Assalamualaikum

Fuhh lama juga tak update blog AN ni. Sibuk promosi kat instagram Taukeh Vitamin je. Korang rindu eh? Nak bagitau, bulan ni sebenarnya ada promosi ESP Energizing Soy Protein harga tengah murah tau. Promosi beli 6 percuma 1 dan kalau beli 2 tong dapat diskaun 5%.


Apa dia ESP ni? AN bagitau kat korang ye ESP ni ialah suplemen berasaskan soya NON GMO yang kaya dengan protein. Satu tong ESP dihasilkan daripada 30kg soya yang diproses secara semulajadi dan setiap hidangan ESP yang korang minum berikan 14gm protein kepada tubuh kita. Kalau korang nak tau Shaklee adalah syarikat pertama yang buat suplemen daripada kacang soya pada tahun1961. Alhamdulillah dah 54 tahun ESP ni bagi manfaat dari segi kesihatan dan kecantikan kat pengamalnya.

Kalau nak anak putih dan cantik minum soya?

Selalu kan dengar orang tua kita kata macam tu, terutama time tengah mengandung. Kita pun apa lagi minumlah soya sebab memang nak dapatkan anak yang comel dan cantik. Tapi jangan korang main bedal je minum soya, bukan semua soya tu baik untuk kesihatan kita. Lebih-lebih lagi soya yang beli kat pasar malam. Tapi kebanyakan soya yang korang minum AN rasa memang jenis yang tak sihat sebab ia telah diubah genetiknya. Korang boleh tengok apa kata Cikgu ni mengenai Soya Yang Tak Bagus untuk kesihatan kita.

Soya GMO dan NON GMO?

Ni dia perbezaan sebenar soya mana yang baik dan soya mana yang tak baik untuk kesihatan kita. Soya GMO singkatan kepada Genetically Modified Organism bermaksud organisma (baik haiwan atau tumbuhan) yang telah diubah kandungan genetiknya oleh manusia.Dan kalau korang nak tau hampir semua jenis makanan dan minuman yang kita makan tu semuanya jenis GMO. Yang orang ingat soya je kan kenapa semua makanan dan minuman macam tu pulak?

Sebabnya adalah bagi tak nak berlaku krisis kekurangan makanan maka, pakar-pakar industri pemakanan terpaksa mengubah suai genetik haiwan/tumbuhan supaya cepat masak, cepat tumbuh, buah lebih besar, kandungan minyak lebih banyak, haiwan cepat matang dan bermacam-macam lagi yang sebab untuk pastikan takdenya berlaku krisis makanan. Soya juga tidak terkecuali hampir 96% soya di pasaran dunia adalah soya jenis GMO

Tapi ESP Shaklee adalah soya NON GMO tau yang membawa maksud Non-Genetically Modified Organism iaitu dimana kandungan gentiknya soyanya tidak diubah oleh manusia.

Ramainya Wanita Yang Suka & Jatuh Cinta Dengan ESP, Kenapa Pulak Tue?

Huhu ofkos la suka sebab banyak sangat khasiatnya untuk kesihatan dan paling best sebab dapat kulit yang cantik lepas minum ESP ni. Kalau konsisten minum dan teruskan memang bertambah-tambah cantik la jawabnya. Tu sebab orang pompuan yang dah minum ESP ni tak sanggup nak berpisah lagi bila dah sekali mencuba ESP. Stok ESP memang sentiasa ada kat rumah. Kalau takde stok memang tak tentu arah dibuatnya. hehehe.


Memang banyak sangat manfaat ESP Shaklee ni untuk kulit korang sebab kulit perlukan protein untuk lebih sihat dan cantik kerana kulit itu sendiri asalnya dari protein juga.Protein yang baik dari ESP ni buat kulit koranga jadi putih, gebu, hilangkan parut, elakkan jerawat, kulit lebih halus dan licin. Manfaat lain pulak bagi yang tengah berdiet korang minum je ESP ni, insyaAllah ia buat korang kenyang lebih lama.


Semua peringkat umur dan golongan boleh minum ESP ni. Wanita dan lelaki, kanak-kanak, ibu hamil, ibu menyusu, orang tua, pesakit jantung dan kolesterol tinggi, obesiti, orang berpuasa dan banyak lagi.


Jom lihat sedikit testimoni yang minum ESP ni pulak.











Ok harga setong ESP (850gm, RM155) boleh beli secara online KLIK SINI! 
Atau boleh terus wassap AN 012-9760024 untuk dapatkan ESP ni. Sekali lagi diangatkan kalau korang nak beli lagi murah boleh pakat dengan kawan beli dengan harga promosi Beli 6 Percuma 1 ni atau beli 2 diskaun 5%. Sekian.

AyahNajmi,

Shaklee Independent Distributor

Id : 869654

012-9760024



Catat Ulasan