DM Network We Born To Success

Superdad-Superleader-SuperRecruiter-Superfriends-Coach Zero Cost Marketing-Coach Bisnes Rakyat Marhaen- Sharing With Love - Ayah Najmi . Blogspot

Isnin, 12 Disember 2016

Anggur Muscadine Salah Satu Bahan Utama Vivix Shaklee Aka Sirap Ajaib.


Anggur Muscadine Yang Hebat




Anggur Muscadine -
Size anggur muscadine ni sebesar bola golf berbanding anggur biasa. Anggur hebat ini adalah satu-satunya anggur di alam semulajadi yang mempunyai lebih satu kromosom.
Merupakan anggur liar yang mempunyai 20 kromosom dan telah menjalani hasil penyelidikan bertahun-tahun oleh para saintis Shaklee.
Dengan saiz sebesar sebiji bola golf, anggur ini telah dibuktikan mengandungi lebih satu kromosom di mana para saintis mempercayai muscadine grape merupakan satu-satunya anggur yang dapat mengukuhkan profil dan mekanisme polyphenolnya.
Muscadine grape ini sangat kaya dengan sumber resveratrol, dan mempunyai kuasa anti-oksidan 40x lebih tinggi. Asid gallic, catechin dan epicatechin adalah phenolik yang banyak terdapat pada biji manakala asid ellagic, nyricetin, quercetin, kaempferol dan trans-resveratrol adalah phenolik yang terdapat banyak pada kulit buahan.
Anggur ini setelah di kaji ia dapat menghentikan kimia penyebab kanser, anti virus dan anti bakteria.

Apakah polyphenol?


Apakah kepentingan polyphenol sehingga muscadine grape ini mampu menarik para saintis berterusan menjalankan kajian demi kajian?
Polyphenol ialah sekumpulan phytokimia atau phytonutrien yang terdapat di dalam tumbuhan dimana ia memiliki banyak molekul phenol pada struktur kimianya.
Ia berperanan dalam memberi warna pada suatu tumbuhan seperti warna ungu pada muscadine grape, dan juga memberi perlindungan semulajadi daripada pancaran UV matahari supaya ia tidak akan merosakkan buah-buahan dan tidak merosakkan kandungan nutrien yang terdapat di dalamnya.
Kepentingan polyphenol terbukti sebagai sumber yang memiliki khasiat sebagai anti-oksidan, anti-penuaan, anti-penyakit, anti-kanser serta terbukti dalam memperbaiki sel-sel DNA.
Satu proses ekstraksi sejuk dan lembut dilakukan ke atas muscadine grape untuk menjamin satu ekstrak yang bermutu tinggi dengan aktiviti biologi terutamanya sebagai anti-penuaan.
Untuk mencipta profil polyphenol yang kuat di dalam Vivix, ahli sains menggabungkan resveratrol yang lampau tulen dengan ekstrak dari muscadine grape, purple carrot, Elderberry Eropah dan polyganum cuspidatum dalam tindakan unik anti-penuaan sellular Vivix.





1 ulasan:

Rani berkata...

KISAH CERITA AYAH SAYA SEMBUH BERKAT BANTUAN ABAH HJ MALIK IBRAHIM

Assalamualaikum saya atas nama Rany anak dari bapak Bambang saya ingin berbagi cerita masalah penyakit yang di derita ayah saya, ayah saya sudah 5 tahun menderita penyakit aneh yang tidak masuk akal, bahkan ayah saya tidak aktif kerja selama 5 tahun gara gara penyakit yang di deritanya, singkat cerita suatu hari waktu itu saya bermain di rmh temen saya dan kebetulan saya ada waktu itu di saat proses pengobatan ibu temen saya lewat HP , percaya nda percaya subahana lah di hari itu juga mama temen saya langsung berjalan yang dulu'nya cuma duduk di kursi rodah selama 3 tahun,singkat cerita semua orang yang waktu itu menyaksikan pengobatan bapak kyai hj Malik lewat ponsel, betul betul kaget karena mama temen saya langsung berjalan setelah di sampaikan kepada hj Malik untuk berjalan,subahanallah, dan saya juga memberanikan diri meminta no hp bapak kyai hj malik, dan sesampainya saya di rmh saya juga memberanikan diri untuk menghubungi kyai hj Malik dan menyampaikan penyakit yang di derita ayah saya, dan setelah saya melakukan apa yang di perintahkan sama BPK kyai hj Malik, 1 jam kemudian Alhamdulillah bapak saya juga langsung sembuh dari penyakitnya lewat doa bapak kyai hj Malik kepada Allah subahanallah wataala ,Alhamdulillah berkat bantuan bpk ustad kyai hj Malik sekarang ayah saya sudah sembuh dari penyakit yang di deritanya selama 5 tahun, bagi saudara/i yang mau di bantu penyembuhan masalah penyakit gaib non gaib anda bisa konsultasi langsung kepada bapak kyai hj Malik no hp WA beliau 0823-5240-6469 semoga lewat bantuan beliau anda bisa terbebas dari penyakit anda. Terima kasih