DM Network We Born To Success

Superdad-Superleader-SuperRecruiter-Superfriends-Coach Zero Cost Marketing-Coach Bisnes Rakyat Marhaen- Sharing With Love - Ayah Najmi . Blogspot

Khamis, 18 Mei 2017

Rahsia Ibu Hamil Kekal Cergas Bertenaga Sepanjang Kehamilan

Ibu Hamil Cergas Bertenaga Sepanjang Kehamilan Dengan Mengamalkan Set Hamil Shaklee


Tempoh kehamilan adalah saat yang sangat kritikal terutama di awal kehamilan. Apatah lagi bagi ibu muda yang baru pertama kali atau hamil anak kedua, kekurangan penjagaan akibat kurangnya pengetahuan atau tidak ambil berat tentang nutrisi makanan bagi ibu mengandung, boleh mengundang bahaya.


.
Set kehamilan Shaklee telahpun menjadi suplement makanan tambahan yang dipercayai oleh para ibu hamil sejak dahulu lagi. Malah Vitamin B Complex Shaklee tidak perlu kepada pendaftaran nombor KKM seperti produk yang lain kerana telah diiktiraf utk diamalkan oleh ibu mengandung di Malaysia.


Betul ke bagus Set Ibu Hamil atau Set Ibu Mengandung Shaklee ini??

Kalau tak betul, kenapa ramai sangat yang guna dan repeat order setiap kali hamil??

Mari kita dengar perkongsian dari ibu hamil yang telahpun menjadi Pengedar Shaklee kerana yakin dengan keberkesanan produk tersebut.






Assalamualaikum. Nama saya Fitriyatul Asyiqin binti Mohd Rudin. Berumur 29 tahun dan mempunyai 2 orang anak.
.

Pengalaman saya sepanjang mengamalkan Set Hamil Shaklee sepanjang tempoh kehamilan anak ke 2 saya sangat berbeza berbanding anak sulung saya yang mana masa anak sulung saya mengambil supplemen lain. 
.

Sepanjang kehamilan anak ke 2 saya alhamdulillah saya tiada masalah yang besar HB cantik cuma alahan je ada tapi berbeza anak sulung dulu yang mana rahim saya lemah dan terpaksa disuntik ubat kuatkan rahim sejak kandungan berusia 5 bulan dan saya mengalami bleeding sepanjang kehamilan. Aktiviti saya juga terpaksa dikurangkan kerana terpaksa berehat dikatil atas nasihat doktor pakar sakit puan. 
.

Alhamdulillah sepanjang kehamilan ke 2 saya mengambil fullset Set Hamil Shaklee yang mana mengandungi ESP, Vitalea Multivitamin, B-Complex, Ostematrix, Vitamin C dan juga Omega Guard. Ianya banyak membantu saya kekal cergas sepanjang 41 minggu usia kehamilan saya. Dan ESP dalam Set Hamil ini juga membantu untuk kesihatan dan kuatkan rahim.
.

Sehingga ke saat akhir kehamilan saya yang ke 2 ini masih mampu memandu kereta sendiri menghantar dan ambil anak dari sekolah. Sangat berbeza berbanding kandungan pertama dulu yang mana saya rasa ketika kehamilan ke 2 ini saya lebih cergas dan bertenaga.
.

Dan berat badan saya ketika hamil kali ke 2 ni sangatlah berbeza dengan yang pertama. Yang pertama dulu hampir mencecah 90kg tapi kali ke 2 ni tak sampai pun 80kg.
.

Dan Alhamdulillah sangat anak ke 2 ni tiada masalah jaundice. Saya kategori darah O positif yang mana selalunya dimomokkan tak boleh elak dari masalah jaundice nih. Masa anak sulung saya dulu trauma rasanya hampir sebulan jaundice tak hilang sampailah nak cucuk sebulan baru turun jaundisenya.
.

Alhamdulillah syukur Ya Allah. Dan kalini saya sedang berpantang dan mengamalkan fullset Set Berpantang Shaklee pula.

Inilah Shaklee Effect saya.



Cara Order Set Kehamilan Shaklee

Pembelian terus secara online boleh klik di bawah 👇👇👇

Konsultasi & Pertanyaan Lanjut

whatsapp ke 012-9760024 ðŸ‘ˆ klik je!

facebook Daud Mohamad

Tiada ulasan: