DM Network We Born To Success

Superdad-Superleader-SuperRecruiter-Superfriends-Coach Zero Cost Marketing-Coach Bisnes Rakyat Marhaen- Sharing With Love - Ayah Najmi . Blogspot

Selasa, 12 September 2017

Pengedar Shaklee Terbaik di Wangsa Maju Seksyen 2, Daud Mohamad 012-9760024

Assalamualaikum wbt. Salam sihat, ceria & ohsem.

Sebelum anda hubungi saya untuk mendapatkan produk suplemen Shaklee, elok saya perkenalkan diri saya terlebih dahulu.

Saya Daud bin Mohamad, berumur 33 tahun, berasal dari Sentul Kuala Lumpur, setelah berkahwin, kini saya menetap di Wangsa Maju sejak tahun 2008 sehingga sekarang.

Saya bukan sahaja menjadi pengedar shaklee, malah telah menjadi pengguna yang mengamalkan sendiri suplemen Shaklee sejak tahun 2012 lagi sehingga sekarang sudah hampir 5 tahun setia dengan shaklee.

Mulai serius menjadikan Shaklee sebagai perniagaan apabila jatuh cinta dengan Shaklee kerana mendapat manfaat daripada vitamin-vitamin Shaklee yang saya ambil. Alhamdulillah saya bersyukur sejak makan vitamin shaklee kesihatan saya ditahap yang memuaskan. Saya tidak lagi mengambil ubatan hospital yang mengandungi dadah. Saya hanya konsisten mengamalkan vitamin Shaklee untuk kesihatan yang lebih baik.

Saya sangat mengesyorkan kepada anda memilih Shaklee sebagai suplemen untuk kesihatan diri dan keluarga. Shaklee adalah satu-satunya syarikat suplemen yang memberikan jaminan bahawa produk-produknya adalah sentiasa selamat, sentiasa berkesan dan sentiasa semulajadi. Shaklee adalah peneraju pertama suplemen di dunia dan multivitamin yang pertama Vita-lea telah dicipta oleh shaklee kini telah berusia hampir 102 tahun.

Anda yang tinggal di Wangsa Maju atau sekitarnya, kalau nak beli vitamin Shaklee hubungi atau whatsapp saya di 012-9760024

Mengapa perlu pilih saya kalau nak beli Shaklee?

  • Saya sendiri sebagai pengguna dan pengedar.
  • Saya bantu anda dengan memberikan jadual pengambilan dan cara makan vitamin yang betul.
  • Saya bantu anda memilih vitamin yang sesuai dengan masalah dan keperluan anda.
  • Jika anda berminat untuk menambah pendapatan dengan Shaklee saya akan guide anda.
  • Rumah saya berdekatan dengan Branch Shaklee Sri Rampai mudahkan saya ambil stok.
  • Penghantaran terus ke rumah anda di Wangsa Maju dan sekitarnya.

Ok sampai di sini sahaja, hubungi saya untuk keperluan vitamin Shaklee anda ye. Boleh folloa saya di facebook klik sini 👉 Daud Mohamad

dan jemput LIKE facebook page saya klik sini 👉 Pengedar Shaklee Wangsa Maju





Tiada ulasan: