DM Network We Born To Success

Superdad-Superleader-SuperRecruiter-Superfriends-Coach Zero Cost Marketing-Coach Bisnes Rakyat Marhaen- Sharing With Love - Ayah Najmi . Blogspot

Jumaat, 4 Disember 2020

Carta Wira Jualan Ejen BuzzCentrum November 2020


Bismillah


Benarlah bagai di kata semakin sukar perjuangan itu, semakin indah terasa saat kemenangan tercapai.



Alhamdulillah syukur. JUTAAN TAHNIAH CD ucapkan kepada Buzz Manager dan Buzz Executive untuk penghasilan jualan bulan Nov 2020. Atas kegigigihan dan usaha kalian semua dengan niat untuk membantu akhirnya ganjaran yang setimpal anda dapat. 


Alhamdulillah walaupun masih baru 2 bulan BuzzCentrum diperkenalkan. Syukur sudah lebih 250 Pelanggan yang dapat team BuzzCentrum bantu untuk pemasaran secara auto pilot bagi mendapatkan jualan sepanjang tahun. Terima kasih kepada para pelanggan yang beri kepercayaan kepada kami.


Kami team BuzzCentrum baru saja bermula namun ia bukan penghalang untuk terus berdiri gah menjadi Platform No.1 Pemasaran Bisnes Online.


BuzzCentrum punya misi penting bukan sekadar keuntungan yang dicari. Kami wujud sebagai pemudah cara kepada usahawan yang kurang mahir soal marketing. Dari kalian membuta tuli, melebur dan membazirkan wang untuk kos iklan berbayar semakin hari semakin mahal kami sedia membantu memberi sinar baru buat semua usahawan. Insyaallah.


BOLEH BACA review berkenaan perkhidmatan yang BuzzCentrum tawarkan di sini

https://ayahnajmi.blogspot.com/2020/11/rahsia-tingkatkan-jualan-berganda.html?m=1


Kepada semua TEAM BuzzCentrum yang membantu secara langsung dan dibelakang tabir, CD ucapkan jutaan terima kasih. Sama-sama kita usahakan sebaiknya dengan satu matlamat.


Buat Buzz Manager yang baru dilantik Norhaliza Noori dan Dewi Shaa, CD ucapkan tahniah teruskan usaha bina pasukan jualan yang kuat bantu mereka sampai berjaya.


Akhirnya untuk Buzz Executive yang KEKAL setia teruskan perjuangan ingat AMANAT CD yang lalu. Percaya pada diri akan sampai saatnya jika sekarang anda mencari selepas ini sebaliknya insyaallah.


Kesabaran itu memang pahit awalnya, tapi akan indah pada akhirnya.


Kata orang hidup ini ibarat roda, kadang di atas kadang di bawah namun jangan akur untuk selamanya berada di bawah. Ayuh CD jemput untuk sertai dan rebut PELUANG KERJAYA di BuzzCentrum. KAPAL baru bermula nak belayar. Jangan lambat bertindak nanti ketinggalan jauh.

Join group Telegram untuk info lanjut berkenaan Kerjaya Di BuzzCentrum

Job Recruitment BuzzCentrum


Sekian dari CD

Tahniah sekali lagi dan terima kasih semua.


Coach Daud

Coach Bisnes Rakyat Marhaen

Buzz Director BC00000 

aka 

Project Director BuzzCentrum.com

Ingat Marketing, Ingat BuzzCentrum Auto Pilot Marketing.


#UsahawanDigital

#NoLimitPassiveIncome

#StartingLineUBC

#DMNETWORK

#WEBORNTOSUCCESS

1 ulasan:

Hakim Aiman berkata...

Terbaik Buzzcentrum 👍🏻🔥