DM Network We Born To Success

Superdad-Superleader-SuperRecruiter-Superfriends-Coach Zero Cost Marketing-Coach Bisnes Rakyat Marhaen- Sharing With Love - Ayah Najmi . Blogspot

Jumaat, 21 Ogos 2015

Kenapa Kawan Saya Dapat Wajah Yang Cantik Selepas Makan Set Cantik Shaklee Setelah 7 Tahun Menderita Dengan Masalah Kulit

Assalamualaikum

Panjang sungguh tajuk entry kali ni.Jangan risau, tajuk je panjang tapi ceritanya sedikit je. Ayah Najmi nak bagi point penting. Bantu anda setelkan pelbagai masalah kulit yang menjadi igauan ngeri selama ni. Semua wanita idamkan wajah yang cantik, putih, gebu, licin dan ajal. Bebas dari jerawat, parut jerawat yang hodoh, pigmentasi, whitehead, blackhead dan sebagainya. Betul tak?


Jadi bagaimana Ayah Najmi boleh bantu anda untuk dapatkan wajah yang cantik? kawan saya Nor Farizan dalam video di bawah ini akan beritahu caranya. Penting kalau nak tahu rahsianya.



Kesian kan 7 tahun menderita masalah kulit kini setelah berjumpa dengan Set Cantik Vitamin dan Set Pencuci Muka Nutriwhite Shaklee, Alhamdulillah kini masalah sudah selesai.

Apa yang Nor Farizan ni makan adalah Vitamin C (180biji, RM92.50), Vitamin E (120biji, RM149), GLA Complex (60biji, RM91.25) dan Collagen Powder (15sachet, RM298) serta Set Pencuci Muka Nutriwhite Shaklee. Harga untuk produk ni taklah mahal nak dibandingkan dengan kos treatment di luar sana. Lagipun produk Shaklee tahan lama, macam Vitamin C guna untuk 6 bulan, Vitamin E untuk 4 bulan. Memang JIMAT! Dan anda kena tahu sebab apa anda memang wajib pilih Shaklee. Baca kat bawah ye.

4 Sebab Kenapa Sebab Kenapa Anda Perlu Pilih Shaklee?


1. Semulajadi 
  • Produk Shaklee dihasilkan daripada bahan semulajadi. Takde bahan kimia bahaya, takde toksid, takde paraben, takde pewarna perisa pemanis tiruan, tak uji kat haiwan, pendek kata semuanya adalah melalui proses semulajadi.

2. Berkesan

  • Shaklee belanja USD250 juta untuk ujian-ujian, kajian dan R&D.
  • 70 kajian klinikal telah diterbitkan.
  • Shaklee ada 60 orang Saintis
  • 50 patents

3. Selamat

  • Shaklee menjalani 80 ribu kali ujian kualiti setiap produk setiap tahun.
  • Keaslian yang dijamin, 350 kali ujian pencemaran dilakukan terhadap setiap bahan botani.

4. Landmark Study (rujuk di www.landmarkstudy.com )

  • Suatu kajian yang dijalankan oleh pihak ketiga iaitu top saintis di UC Berkeley, Dr. Gladys Block di mana kajian dibuat untuk mengkaji manfaat dan risiko pengambilan pelbagai suplemen dalam tempoh waktu yang panjang. Kalau anda nak tahu takde banyak syarikat yang berani untuk membenarkan pihak ketiga membuat kajian ke atas produk mereka. Sebab ia akan memberi impak kepada syarikat jika hasil daripada kajian menunjukkan produk mereka tak berkesan. Sangat berbeza dengan Shaklee yang yakin. 
  • Landmark Study dibuat kepada 3 kumpulan sasar. Pertama orang yang makan Shaklee lebih daripada 20 tahun. Kedua, orang yang makan suplemen jenama lain. Dan ketiga, orang yang tak makan apa-apa suplemen.
  • Hasil dari kajian yang dibuat, ternyata orang yang makan Shaklee secara konsisten setiap tahun, kesihatan mereka lebih baik dan risiko mendapat penyakit adalah kurang berbanding daripada 2 kumpulan sasar yang lain.


Ok rasanya macam dah panjang sangat menulis. Jadi untuk anda yang nakkan perubahan yang lebih baik, kulit wajah yang cantik semulajadi. Jangan tunggu lagi pilihan yang tepat kini di tangan anda. Hubungi Ayah Najmi di +60129760024 untuk terus order. Ayah Najmi akan bimbing cara makan yang betul dan berikan servis yang terbaik. InsyaAllah.

AyahNajmi,

Shaklee Independent Distributor

Id : 869654

012-9760024


Tiada ulasan: