DM Network We Born To Success

Superdad-Superleader-SuperRecruiter-Superfriends-Coach Zero Cost Marketing-Coach Bisnes Rakyat Marhaen- Sharing With Love - Ayah Najmi . Blogspot

Rabu, 12 Ogos 2015

Sabun Pencuci Pinggan Mangkuk Untuk Suri Rumah Yang Alergik Dengan Bahan Kimia

Assalamualaikum

"Abang lepas ni tolong cucikan pinggan mangkuk ye! sayang alergikla kulit mengelupas nanti pedih tangan ni." pinta isteri kepada suami yang tengah syok membina kedai online menggunakan SoftwareDesignext yang baru dibeli semalam.

Kerana sayang pada isteri yang sememangnya suri rumah sepenuh masa, terus suami pergi ke dapur mencuci pinggan dengan pantas. Jeng..jeng..jeng! "Abang ni cuci pinggan tak bersihla!" hehehe biasala orang laki kalau buat kerja, asal siap je kan? Tapi tak semua suami macam tu ye :) hehehe.


Alhamdulillah sejak kenal Hand Dish Wash ni masalah tangan isteri yang alergik tu dah takde lagi sebab pencuci pinggan ni takde chemical atau bahan kimia yang bahaya dan tanpa klorin. Kulit tangan pun semakin lembut. Dan para suri rumah mesti suka dengan baunya yang fresh serta wangi diekstrak dari kombinasi jagung dan kelapa. Selamat dan semulajadi tau!


Kesan karat pada kuali dan kerak semua boleh tanggal. Untuk anda yang nak cuci botol dan puting susu anak pun sesuai. Rendamkan selama setengah jam puting dan botol susu yang kuning-kuning tu boleh jadi macam baru semula.



Hanya dengan beberapa titis Hand Dish Wash ni dah boleh cuci satu singki pinggan mangkuk anda. Untuk anda yang merupakan pengusaha kedai makan, restoran, katering dan seangkatan dengannya sangat disyorkan menggunakan pencuci ini kerana ia sangat menjimatkan sebotol boleh tahan lebih daripada 2 bulan penggunaannya. Jika anda tak percaya cuba tengok akak comel dalam video di bawah ni.



Sabun Pencuci Pinggan Mangkuk Halal, Berkesan & Jimat from iReach HD on Vimeo.

Berapa harganya bro? Harganya RM28 sahaja sebotol mengandungi 473ml. Nak cuba tak?

Boleh beli secara online KLIK SINI! atau hubungi saya 012-9760024.

AyahNajmi,

Shaklee Independent Distributor

Id : 869654

012-9760024


Tiada ulasan: