Rabu, 6 April 2016

Vivix Ikthiar Terbaik Untuk Mak dan Abah Yang Terkena Stroke Agar Kembali Sihat Sediakala

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua :)

Kali ni saya nak bercerita pasal penyakit angin ahmar AKA stroke. Memang sedih kalau nak diingatkan semula mengenai penyakit stroke ni.

Masih segar dalam ingatan saya dimana arwah abah dan arwah mak meninggal kerana stroke. Abah saya kena serangan stroke sewaktu saya di tingkatan 3 pada tahun 1999. Masa tu saya bersekolah di Rawang duduk asrama. Abang ipar saya datang ke asrama waktu senja bagitau "Jom aud kita balik rumah cepat abah ko kena stroke"

Bila sampai rumah tengok abah dah tak boleh nak bercakap. Kaki dan tangan tak boleh nak digerakkan. Time tula mak yang jaga abah mandikan abah dan abah juga kena pakai pampers. Memang sedih sangat bila tengok keadaan abah masa tu. Hanya bergantung dengan ubat hospital saja. Tak sampai setahun lepas tu arwah abah meninggal dunia.

Lepas sekolah masuk tingkatan 4 saya dah tak tinggal di asrama lagi, masuk sekolah biasa sebab nak jaga mak. Dan mak pula pada tahun 2001 awal bulan mak rasa tak lalu makan. Mak pergi rumah kakak di Gombak. Malam tu juga saya yang tengah kerja part time di kilang kawan tiba-tiba abang telefon bagitau mak kena stroke dan ada kat hospital besar sekarang ni.

Dengan pantas terus saya ke hospital tengok mak. Bercucuran air mata saya bila tengok keadaan mak duduk kat kerusi roda, mak tak boleh bercakap langsung. Kaki dan tangan mak juga tak boleh bergerak macam arwah abah dulu.

Dalam 2 bulan lepas tu mak meninggal dunia. Mak dan abah meninggal sebab stroke seluruh badan. Semuanya berlaku dengan pantas dan itulah takdirnya. Tak jumpa ubat atau penawar masa tu. Hilang tempat untuk mengadu.


Sekarang ni Alhamdulillah walaupun tak dapat nak tolong arwah mak dan abah dulu kini sejak join Shaklee. Saya rasa bertanggungjawab untuk bagitau semua pesakit yang mengalami stroke insyaAllah boleh sihat semula dengan pengamalan suplemen ajaib iaitu Vivix dari Shaklee.

Ramuan ajaib Vivix ni jika diminum secara konsisten ia mampu merangsang sel dan saraf pesakit stroke agar aktif dan berfungsi semula.

Vivix adalah satu-satunya suplemen yang berjaya menembusi DNA manusia. Ia bertindak dengan cara memperbaiki sel yang rosak, melindungi sel, memberi tenaga kepada sel dan meningkatan prestasi sel.

Kepada anda yang tercari-cari penawar untuk penyakit stroke. Cubalah Vivix ni dan berikan kepada ibu bapa atau orang tersayang yang mengidap stroke. Dengan Izin Allah Vivix berkesan untuk meningkatkan semula kesihatan mereka.

Di bawah ni anda boleh lihat testimoni-testimoni pesakit stroke yang berjaya sembuh dengan Vivix Shaklee.











Jadi berapakah harga Vivix ni yang sanggup anda bayar bagi membantu orang yang tersayang sembuh dengan Izin Allah selepas minum Vivix?

Jangan terkejut harganya RM475 sebotol tahan 2 bulan penggunaannya. Vivix ni memang mahal sikit kerana dihasilkan dari 4 bahan semulajadi yang berkualiti dan terbukti berkesan bukan untuk penyakit stroke sahaja tapi ia berkesan untuk pelbagai penyakit kanser dan penyakit kronik yang lain.

Walaupun mahal tetapi Vivix telah terjual lebih dari 2 Juta botol di seluruh dunia kerana Vivix adalah satu-satunya suplemen yang berjaya menembusi DNA manusia. Vivix merawat hingga ke peringkat sel.

Cara minum Vivix sangat mudah hanya satu sudu kecil sehari sebelum sarapan pagi. Kesannya sangat pantas tanpa kesan sampingan yang memudaratkan.

Jangan tunggu lagi saya sangat syorkan anda miliki Vivix ni untuk menyelamatkan mereka yang tersayang. Tiada ubat bagi penyakit kecuali mati. Selagi kita hidup kita wajib berikhtiar. InsyaAllah.

Wassap "STROKE" ke 012-9760024 untuk tempahan dan maklumat lebih lanjut mengenai harga promosi.

Anda juga boleh membuat order Vivix ni secara online menggunakan debit/kredit kad melalui link di bawah :

Order Vivix Di sini!

Rabu, 16 September 2015

Kenapa Ramai Sangat Wanita Yang Suka Minum Protein Soya Ni, Apakah Rahsia Di Sebaliknya?

Assalamualaikum

Fuhh lama juga tak update blog AN ni. Sibuk promosi kat instagram Taukeh Vitamin je. Korang rindu eh? Nak bagitau, bulan ni sebenarnya ada promosi ESP Energizing Soy Protein harga tengah murah tau. Promosi beli 6 percuma 1 dan kalau beli 2 tong dapat diskaun 5%.


Apa dia ESP ni? AN bagitau kat korang ye ESP ni ialah suplemen berasaskan soya NON GMO yang kaya dengan protein. Satu tong ESP dihasilkan daripada 30kg soya yang diproses secara semulajadi dan setiap hidangan ESP yang korang minum berikan 14gm protein kepada tubuh kita. Kalau korang nak tau Shaklee adalah syarikat pertama yang buat suplemen daripada kacang soya pada tahun1961. Alhamdulillah dah 54 tahun ESP ni bagi manfaat dari segi kesihatan dan kecantikan kat pengamalnya.

Kalau nak anak putih dan cantik minum soya?

Selalu kan dengar orang tua kita kata macam tu, terutama time tengah mengandung. Kita pun apa lagi minumlah soya sebab memang nak dapatkan anak yang comel dan cantik. Tapi jangan korang main bedal je minum soya, bukan semua soya tu baik untuk kesihatan kita. Lebih-lebih lagi soya yang beli kat pasar malam. Tapi kebanyakan soya yang korang minum AN rasa memang jenis yang tak sihat sebab ia telah diubah genetiknya. Korang boleh tengok apa kata Cikgu ni mengenai Soya Yang Tak Bagus untuk kesihatan kita.

Soya GMO dan NON GMO?

Ni dia perbezaan sebenar soya mana yang baik dan soya mana yang tak baik untuk kesihatan kita. Soya GMO singkatan kepada Genetically Modified Organism bermaksud organisma (baik haiwan atau tumbuhan) yang telah diubah kandungan genetiknya oleh manusia.Dan kalau korang nak tau hampir semua jenis makanan dan minuman yang kita makan tu semuanya jenis GMO. Yang orang ingat soya je kan kenapa semua makanan dan minuman macam tu pulak?

Sebabnya adalah bagi tak nak berlaku krisis kekurangan makanan maka, pakar-pakar industri pemakanan terpaksa mengubah suai genetik haiwan/tumbuhan supaya cepat masak, cepat tumbuh, buah lebih besar, kandungan minyak lebih banyak, haiwan cepat matang dan bermacam-macam lagi yang sebab untuk pastikan takdenya berlaku krisis makanan. Soya juga tidak terkecuali hampir 96% soya di pasaran dunia adalah soya jenis GMO

Tapi ESP Shaklee adalah soya NON GMO tau yang membawa maksud Non-Genetically Modified Organism iaitu dimana kandungan gentiknya soyanya tidak diubah oleh manusia.

Ramainya Wanita Yang Suka & Jatuh Cinta Dengan ESP, Kenapa Pulak Tue?

Huhu ofkos la suka sebab banyak sangat khasiatnya untuk kesihatan dan paling best sebab dapat kulit yang cantik lepas minum ESP ni. Kalau konsisten minum dan teruskan memang bertambah-tambah cantik la jawabnya. Tu sebab orang pompuan yang dah minum ESP ni tak sanggup nak berpisah lagi bila dah sekali mencuba ESP. Stok ESP memang sentiasa ada kat rumah. Kalau takde stok memang tak tentu arah dibuatnya. hehehe.


Memang banyak sangat manfaat ESP Shaklee ni untuk kulit korang sebab kulit perlukan protein untuk lebih sihat dan cantik kerana kulit itu sendiri asalnya dari protein juga.Protein yang baik dari ESP ni buat kulit koranga jadi putih, gebu, hilangkan parut, elakkan jerawat, kulit lebih halus dan licin. Manfaat lain pulak bagi yang tengah berdiet korang minum je ESP ni, insyaAllah ia buat korang kenyang lebih lama.


Semua peringkat umur dan golongan boleh minum ESP ni. Wanita dan lelaki, kanak-kanak, ibu hamil, ibu menyusu, orang tua, pesakit jantung dan kolesterol tinggi, obesiti, orang berpuasa dan banyak lagi.


Jom lihat sedikit testimoni yang minum ESP ni pulak.











Ok harga setong ESP (850gm, RM155) boleh beli secara online KLIK SINI! 
Atau boleh terus wassap AN 012-9760024 untuk dapatkan ESP ni. Sekali lagi diangatkan kalau korang nak beli lagi murah boleh pakat dengan kawan beli dengan harga promosi Beli 6 Percuma 1 ni atau beli 2 diskaun 5%. Sekian.

AyahNajmi,

Shaklee Independent Distributor

Id : 869654

012-9760024



Isnin, 24 Ogos 2015

Merawat Masalah Sembelit Anak Yang Teruk Secara Semulajadi Tanpa Ubat

Assalamualaikum

Pernah kena sembelit tak? Fuhh memang seksa bila kena sembelit, duduk dalam jamban berejam. Teran-teran tak keluar juga sampai terpaksa korek sendiri. Kalau kena kat kita yang dah dewasa ni boleh tahan lagi. Tapi macammana pulak dengan anak?



Ada anak kita sampai jadi trauma tak nak makan sebab takut bila nak berak. Nangis-nangis anak kat dalam bilik air sampai ayah terpaksa sarung tangan dengan plastik nak seluk najis. Kesian kat anak. Badan pun makin kurus sebab tak makan.

Ibu lagi risau. Dah macam-macam ikhitiar ibu buat. Bagi makan pisang, buat bubur nasi dan bagi makanan yang senang hadam. Tapi masalah sembelit anak tak juga hilang. Tapi selepas doktor sarankan ambil suplemen. Alhamdulillah sembelit anak dah xde.Sekarang anak makin sihat badan pun dah naik semula.

Jom tengok video perkongsian dari ibu ni anak dia memang teruk sangat sembelit dia. Penting tau kena tengok.




Jadi dah tau kan suplemen apa yang bagus untuk anak kita yang ada masalah sembelit tu. Mealshakes (544g, RM113.75) jawapannya. Pilihan terbaik untuk mengatasi masalah sembelit. Bukan untuk anak je orang tua kalau sembelit pun boleh jugak :)

Mealshakes ni formulasi istimewa untuk kanak-kanak. Ia adalah multivitamin yang sangat berkhasiat tau. Mengandungi 19 vitamin dan mineral yang sangat diperlukan untuk anak-anak kita membesar dengan kuat, sihat dan bijak.

Selain dapat mengatasi masalah sembelit. InsyaAllah jika anak terus konsisten minum akan menguatkan sistem imun anak anda. Anda sendiri boleh melihat perubahannya bila anak jarang kena demam dan selesema.

Nak tengok testimoni kat bawah ni ye.










Ok untuk anda yang nak cepat hilangkan sembelit anak tu. Segeralah hubungi Ayah Najmi di +6012-9760024 boleh terus kol atau wassap.

AyahNajmi,

Shaklee Independent Distributor

Id : 869654

012-9760024

Jumaat, 21 Ogos 2015

Kenapa Kawan Saya Dapat Wajah Yang Cantik Selepas Makan Set Cantik Shaklee Setelah 7 Tahun Menderita Dengan Masalah Kulit

Assalamualaikum

Panjang sungguh tajuk entry kali ni.Jangan risau, tajuk je panjang tapi ceritanya sedikit je. Ayah Najmi nak bagi point penting. Bantu anda setelkan pelbagai masalah kulit yang menjadi igauan ngeri selama ni. Semua wanita idamkan wajah yang cantik, putih, gebu, licin dan ajal. Bebas dari jerawat, parut jerawat yang hodoh, pigmentasi, whitehead, blackhead dan sebagainya. Betul tak?


Jadi bagaimana Ayah Najmi boleh bantu anda untuk dapatkan wajah yang cantik? kawan saya Nor Farizan dalam video di bawah ini akan beritahu caranya. Penting kalau nak tahu rahsianya.



Kesian kan 7 tahun menderita masalah kulit kini setelah berjumpa dengan Set Cantik Vitamin dan Set Pencuci Muka Nutriwhite Shaklee, Alhamdulillah kini masalah sudah selesai.

Apa yang Nor Farizan ni makan adalah Vitamin C (180biji, RM92.50), Vitamin E (120biji, RM149), GLA Complex (60biji, RM91.25) dan Collagen Powder (15sachet, RM298) serta Set Pencuci Muka Nutriwhite Shaklee. Harga untuk produk ni taklah mahal nak dibandingkan dengan kos treatment di luar sana. Lagipun produk Shaklee tahan lama, macam Vitamin C guna untuk 6 bulan, Vitamin E untuk 4 bulan. Memang JIMAT! Dan anda kena tahu sebab apa anda memang wajib pilih Shaklee. Baca kat bawah ye.

4 Sebab Kenapa Sebab Kenapa Anda Perlu Pilih Shaklee?


1. Semulajadi 
  • Produk Shaklee dihasilkan daripada bahan semulajadi. Takde bahan kimia bahaya, takde toksid, takde paraben, takde pewarna perisa pemanis tiruan, tak uji kat haiwan, pendek kata semuanya adalah melalui proses semulajadi.

2. Berkesan

  • Shaklee belanja USD250 juta untuk ujian-ujian, kajian dan R&D.
  • 70 kajian klinikal telah diterbitkan.
  • Shaklee ada 60 orang Saintis
  • 50 patents

3. Selamat

  • Shaklee menjalani 80 ribu kali ujian kualiti setiap produk setiap tahun.
  • Keaslian yang dijamin, 350 kali ujian pencemaran dilakukan terhadap setiap bahan botani.

4. Landmark Study (rujuk di www.landmarkstudy.com )

  • Suatu kajian yang dijalankan oleh pihak ketiga iaitu top saintis di UC Berkeley, Dr. Gladys Block di mana kajian dibuat untuk mengkaji manfaat dan risiko pengambilan pelbagai suplemen dalam tempoh waktu yang panjang. Kalau anda nak tahu takde banyak syarikat yang berani untuk membenarkan pihak ketiga membuat kajian ke atas produk mereka. Sebab ia akan memberi impak kepada syarikat jika hasil daripada kajian menunjukkan produk mereka tak berkesan. Sangat berbeza dengan Shaklee yang yakin. 
  • Landmark Study dibuat kepada 3 kumpulan sasar. Pertama orang yang makan Shaklee lebih daripada 20 tahun. Kedua, orang yang makan suplemen jenama lain. Dan ketiga, orang yang tak makan apa-apa suplemen.
  • Hasil dari kajian yang dibuat, ternyata orang yang makan Shaklee secara konsisten setiap tahun, kesihatan mereka lebih baik dan risiko mendapat penyakit adalah kurang berbanding daripada 2 kumpulan sasar yang lain.


Ok rasanya macam dah panjang sangat menulis. Jadi untuk anda yang nakkan perubahan yang lebih baik, kulit wajah yang cantik semulajadi. Jangan tunggu lagi pilihan yang tepat kini di tangan anda. Hubungi Ayah Najmi di +60129760024 untuk terus order. Ayah Najmi akan bimbing cara makan yang betul dan berikan servis yang terbaik. InsyaAllah.

AyahNajmi,

Shaklee Independent Distributor

Id : 869654

012-9760024


Rabu, 19 Ogos 2015

Just Do It? Cara Terbaik Sebelum Bertindak Membuat Keputusan

Assalamualaikum

JUST DO IT! bila sebut je ayat ni pasti teringat brand Nike yang popular tu. Dulu Ayah Najmi suka pakai cap nike hehe tapi dah tak pakai sebab kalau pakai cap mesti sakit kepala. JUST DO IT! ayat ni memang biasa orang sebut untuk bagi semangat kat orang untuk buat sesuatu. Kalau benda betul dan mendatangkan baik ye anda boleh just do it. Masalahnya kalau benda tu kita tak tau apa lagi keputusannya macammana pulak? Takkan nak main redah je betul tak?



Jadi jom tengok apa kata Akacan (akak cantik) dalam video ni. Penting untuk tahu.




Alhamdulillah dapat tak input dari video ni? Ayah Najmi memang setuju dengan Akacan. Sebelum anda nak melakukan sesuatu perkara yang besar dalam hidup seperti cari jodoh, pekerjaan, buat bisness dan projek besar anda yang lain tu. Yang pertama sebagai orang Islam kita perlu buat solat istikharah terlebih dahulu. Kalau tak tau macammana nak buat solat sunat istikharah ni boleh google atau cuba rujuk kat buku yasin. Biasa memang ada panduan dalam buku yassin tu.

InsyaAllah lepas anda buat beberapa kali solat istikharah tu dan berdoa, pasti Allah menunjukkan jalan yang betul dengan menggerakkan hati kita membuat pilihan yang tepat.

Kemudian bila dah dapat keputusan yang betul baru kita lakukanlah dan JUST DO IT! tak perlu pikir perkara macam-macam yang boleh menggagalkan diri kita. Apa jua halangan kita kena tempuh dengan sabar. Doa jangan putus moga Allah permudahkan urusan kita.

Ok. Ayah Najmi doakan yang terbaik untuk anda semua.

AyahNajmi,

Shaklee Independent Distributor

Id : 869654

012-9760024

Selasa, 18 Ogos 2015

Merawat Demam Denggi Secara Semulajadi Dan Tips Pencegahan

Assalamualaikum

Kes demam denggi sekarang ni semakin meningkat. Sana-sini terdengar pasal denggi. Kat rumah saya di Wangsa Maju hari tu lebih 5 kali seminggu kena fogging. Itupun kalau ada kes baru dorang nak datang fogging. Tapi sebenarnya kita kena sama-sama ambil tanggungjawab untuk menjaga kebersihan persekitaran di perumahan yang kita tinggal.

Cukup merisaukan. Terutama waktu aktif nyamuk Aedes ni datang menyerang. Kalau ada nyamuk yang terbang memang Ayah Najmi nak tampar sampai mati. Geram sangat. Terkini menurut Kementerian Kesihatan, demam denggi boleh merosakkan otak dan hati manusia. Hingga boleh menyebabkan kematian yang cepat. Takut betul kan? Moga dijauhkan dan dilindungi Allah kita semua.


Jom kita ambil tahu dan ambil peduli serba sedikit tentang denggi ini supaya kita dapat mengatasinya.

Sebelum tu mari kita tengok Puan Sarah, seorang pakar pemakanan beritahu apa yang perlu dilakukan sekiranya seseorang terkena demam denggi. Sangat penting untuk kita tahu.

 

 Apakah itu demam denggi?

  • Sejenis penyakit akibat daripada jangkitan virus yang merebak melalui gigitan nyamuk Aedes Aegypti yang telah dijangkiti.

Bagimana demam denggi berlaku?

  • Seseorang itu akan terkena denggi apabila digigit oleh seekor nyamuk Aedes betina yang telah dijangkiti membawa virus denggi. Sebaik saja seseorang itu digigit, virus denggi akan mula memasuki dan beredar di dalam aliran darahnya.

Jenis-jenis demam denggi dan tanda-tanda:

  • Demam denggi klasik
  1. Demam biasa yang bermula tanpa batuk dan selesema.
  2. Demam panas yang mengejut dan berterusan.
  3. Bintik-bintik merah pada kulit.
  4. Seseorang akan mengalami sakit yang teruk pada otot-otot, tulang, sendi-sendi, biji mata dan kepala.
  5. Badan jadi lemah dan hilang selera makan.
  6. Tidak teruk dan jarang menyebabkan kematian namun, pesakit perlu dijaga supaya tidak berubah menjadi demam denggi berdarah.
  • Demam denggi berdarah
  1. 4 tanda utama yang dikenal pasti iaitu berlakunya pendarahan, demam panas, hati membengkak dan kegagalan sistem peredaran darah berfungsi.
  2. Perlu rawatan segera.
  3. Seseorang akan mengalami gejala muntah-muntah, sakit kepala dan sakit perut.
  4. Pesakit semakin parah apabila tanda seperti bibir lebam kebiruan, kulit lembap dan dingin serta denyutan nadi yang cepat menunjukkan kegagalan sistem peredaran darah.
  5. Kanak-kanak (2-14 tahun) selalu dihidapi oleh demam denggi berdarah ini.
  6. Jika suhu terlalu tinggi boleh menyebabkan sawan kepada kanak-kanak.

Tips mencegah demam denggi:

  • Pasang ubat nyamuk fumakilla saya suka bau dia tak kuat atau alat penghapus nyamuk yang lain.
  • Pakai baju lengan panjang
  • Pasang kelambu jika ada
  • Periksa tempat takungan air secara berkala dan bersihkan dalam dan luar rumah anda.

Apa yang perlu dilakukan sekiranya seseorang dijangkiti demam denggi?

Selalunya jika terkena denggi memang tiada ubat atau rawatan yang khusus. Jika ditahan hospital, mereka akan monitor suhu anda, beri paracetamol dan air. Jadi apa yang harus kita buat untuk membantu mengawal dan mempercepatkan proses penyembuhan denggi?

1. Lebihkan pengambilan cecair 
  • kerana masa kena denggi banyak cecair hilang dalam badan dan perlu berehat
2. Tingkatan pengambilan Vitamin C
  • sebab ia dapat meningkatkan semula sistem imunisasi badan dan dalam waktu yang sama ia memberi tenaga kepada interferon kita
3. Tingkatkan dan kukuhkan antibodi sendiri

4. Selepas sembuh dari denggi, kita sangat perlu kepada protein untuk membantu menyihatkan diri sendiri semula.


Pilihan makanan yang boleh diberikan:

Sememangnya bila terkena denggi selera makan kita hilang. Jadi antara makanan yang sangat digalakkan ialah seperti:
  • Makan bubur nasi yang mengandungi sedikit sayur seperti lobak (terkandung serat) dan protein yang mudah dihadam (ikan). Elakkan pengambilan daging.
  • Jus buah-buahan selain ia berbentuk cecair jus juga mengandungi serat.
  • Elakkan dari memakan makanan yang berlemak, berminyak, pedas dan masin.

Rawatan secara tradisional

  1. Jus daun betik - pilih daun betik yang matang tumbuk dan perah untuk dapatkan jusnya minum satu sudu kecil.
  2. Sup ketam - beli ketam dan rebus, makan dan hirup sebanyak mungkin kuahnya.
  3. Jus buah jambu - khasiat yang tinggi dalam jus jambu dapat melawan radikal bebas dalam badan kita. Kisar dan minum jusnya.
  4. Jus buah kiwi dan jus daun pegaga - kisar dan minum jusnya.
  5. Buah tembikai merah - bagus dimakan begitu saja atau boleh dibuat jus. Ambil dalam kuantiti yang banyak supaya dapat menggantikan air yang hilang dalam badan.

Supplement yang perlu diambil:

1. Nutriferon  (30 sachet X 1.2g, RM181.25) - Perlu untu meningkatkan antibodi melalui pengaktifan interferon.

2. Performance Drink "PD"  (539gm , RM82.50) - Pengambilan PD sangat penting dan WAJIB bagi menggatikan 100 PLUS. Ini kerana kandungan gula dalam 100 PLUS adalah tinggi. Tambahan bukan natural dan mengandungi gas karbon dioksida.
  • PD sediakan elektrolit, sodium, magnesium, kalsium, kalium dan sebagainya yang dapat membantu anda mengekalkan bendalir dan keseimbangan dalam badan.
  • Dapat memberi tenaga kepada anda secara on the spot dan selepas untuk beberapa jam sebab dalam PD terkandung karbohidrat ringkas (tenaga segera) dan karbohidrat kompleks (tenaga selepas untuk beberapa jam).
  • Selain itu, PD juga dapat membantu pergerakan sendi dan otot anda ke tahap lebih baik daripada berlakunya kekejangan. (sebab pesakit terkena denggi biasanya akan mengalami kekejangan dan sakit pada sendi otot)
3. Banyakkan pengambilan Vitamin C (180 biji, RM92.50) - Ia mudahkan penyerapan iron dalam sel darah merah serta dapat membantu meningkatkan platelet darah merah. Selai itu ia dapat menghalang virus denggi daripada merebak.

4. (Setelah sembuh dari denggi) sangat disyorkan mengambil ESP (850gm, RM150) seperti yang diberitahu oleh Puan Sarah dalam video yang anda tengok tadi. ESP ada 9 asid amino yang dapat memberikan tenaga kepada badan anda secukupnya. Ia juga dapat membentuk sel-sel baru yang lebih baik dalam tubuh. ESP ni antara bestsseller sebab banyak manfaatnya.

 Kepada yang masih dalam keadaan sihat walafiat, Alhamdulillah. Terus tingkatkan taraf kesihatan anda. Jangan risau jika antibodi anda kuat walau digigit nyamuk Aedes yang bawa virus denggi, anda takkan mudah menghidap demam denggi.

Kepada anda yang menghidap denggi,dah tiba saatnya anda hubungi nombor ni 012-9760024 Ayah Najmi jangan biar dan tunggu sampai melarat ye! Ayah Najmi akan bimbing anda cara makan yang betul untuk memastikan kesihatan anda dapat kembali ke tahap normal semula. InsyaAllah bertambah cergas selepas ni.

Penghantaran terus set ini ke rumah anda dari Ayah Najmi jika berada dekat dengan rumah Ayah Najmi. Jika jauh Ayah Najmi akan meminta pihak abang Pos Laju segera hantar set ini kepada anda.

AyahNajmi,

Shaklee Independent Distributor

Id : 869654

012-9760024

Rabu, 12 Ogos 2015

Sabun Pencuci Pinggan Mangkuk Untuk Suri Rumah Yang Alergik Dengan Bahan Kimia

Assalamualaikum

"Abang lepas ni tolong cucikan pinggan mangkuk ye! sayang alergikla kulit mengelupas nanti pedih tangan ni." pinta isteri kepada suami yang tengah syok membina kedai online menggunakan SoftwareDesignext yang baru dibeli semalam.

Kerana sayang pada isteri yang sememangnya suri rumah sepenuh masa, terus suami pergi ke dapur mencuci pinggan dengan pantas. Jeng..jeng..jeng! "Abang ni cuci pinggan tak bersihla!" hehehe biasala orang laki kalau buat kerja, asal siap je kan? Tapi tak semua suami macam tu ye :) hehehe.


Alhamdulillah sejak kenal Hand Dish Wash ni masalah tangan isteri yang alergik tu dah takde lagi sebab pencuci pinggan ni takde chemical atau bahan kimia yang bahaya dan tanpa klorin. Kulit tangan pun semakin lembut. Dan para suri rumah mesti suka dengan baunya yang fresh serta wangi diekstrak dari kombinasi jagung dan kelapa. Selamat dan semulajadi tau!


Kesan karat pada kuali dan kerak semua boleh tanggal. Untuk anda yang nak cuci botol dan puting susu anak pun sesuai. Rendamkan selama setengah jam puting dan botol susu yang kuning-kuning tu boleh jadi macam baru semula.



Hanya dengan beberapa titis Hand Dish Wash ni dah boleh cuci satu singki pinggan mangkuk anda. Untuk anda yang merupakan pengusaha kedai makan, restoran, katering dan seangkatan dengannya sangat disyorkan menggunakan pencuci ini kerana ia sangat menjimatkan sebotol boleh tahan lebih daripada 2 bulan penggunaannya. Jika anda tak percaya cuba tengok akak comel dalam video di bawah ni.



Sabun Pencuci Pinggan Mangkuk Halal, Berkesan & Jimat from iReach HD on Vimeo.

Berapa harganya bro? Harganya RM28 sahaja sebotol mengandungi 473ml. Nak cuba tak?

Boleh beli secara online KLIK SINI! atau hubungi saya 012-9760024.

AyahNajmi,

Shaklee Independent Distributor

Id : 869654

012-9760024