DM Network We Born To Success

Superdad-Superleader-SuperRecruiter-Superfriends-Coach Zero Cost Marketing-Coach Bisnes Rakyat Marhaen- Sharing With Love - Ayah Najmi . Blogspot

Isnin, 12 Disember 2016

Minuman Sirap Ini Bantu Pesakit Kencing Manis Menurunkan Bacaan Gula Ke Tahap Normal & Mencegah Komplikasi Diabetes Kronik

Salam Sihat, Ceria & Ohsem semua ;)

Seperti yang anda tahu kencing manis adalah penyakit paling popular yang menyerang rakyat Malaysia. Ia semestinya berpunca dari pengambilan makanan/minuman yang bergula tinggi.Mana taknya tengok saja corak pemakanan kita. Sejak kecil lagi ibu bapa kita dah bagi makan coklat, gula-gula,aiskrim dan banyak lagi jajan yang disuapkan ke mulut kita sejak bangku sekolah.

Kalau dulu kencing manis orang tua je yang banyak kena. Tapi sekarang, budak kecik pun dah kena jugak. Ada yang umur baru belasan tahun dah kena cucuk insulin. Kesian sangat kan.

Lepas tu kalau kita tak kawal juga kencing manis ni banyak komplikasi yang lebih buruk boleh berlaku. Antaranya kegagalan fungsi buah pinggang, serangan stroke, penyakit jantung, mata boleh jadi buta, juga boleh menyebabkan pemotongan anggota seperti kaki dan tangan dan kebiasaanya pesakit kencing manis bagi lelaki mereka akan mengalami masalah kelakian atau mati pucuk.

Nak ke kaki kita di potong, nak ke hilang kelakian siapa la yang nak kan? Dulu masa lahir tak cacat, tapi bila membesar jadi cacat. Ramai pulak yang pergi JKM daftar buat OKU. Lepas tu dah tak boleh kerja kesian kat anak isteri bila suami sebagai ketua keluarga tak dapat nak mencari rezeki buat anak isteri.




Dah banyak ikhtiar yang anda cari.Ubat kencing manis dah makan dan dah macam-macam ubat dan petua tradisional dah cuba tapi kencing manis tak ok jugak. 

Namun selagi kita boleh ikhtiar kita tetap kena usaha untuk mengubati penyakit. Walaupun tak dapat sembuh sepenuhnya sekurang-kurangnya dapat mengurangkan komplikasi yang lebih teruk akibat penyakit kencing manis yang kita alami.


Minuman Sirap Ajaib Ini Bantu Pesakit Kencing Manis Menurunkan Bacaan Gula Ke Tahap Normal & Mencegah Komplikasi Diabetes Kronik


So, apakah minuman Sirap Ajaib yang boleh membantu anda menurunkan kencing manis dan mengelakkan dari komplikasi penyakit kronik yang saya bagitau awal-awal tadi tu. Apa nama Sirap Ajaib tu?

Perkenalkan namanya adalah Vivix. Vivix adalah minuman botani yang sangat membantu pesakit kencing manis turunkan bacaan gula dan jika diamalkan secara konsisten ia dapat mencegah kompilkasi diabetes kronik.



Vivix dihasilkan daripada 4 bahan utama yang sangat powerful iaitu :




4 Cara Vivix aka Sirap Ajaib Membantu Pesakit Kencing Manis/Diabetes


1.  Memperlahankan atau Mengurangkan Sindrom Resistansi Insulin "Metabolic Syndrome" :

Kuasa antikosida yang tinggi dan Resveratrol di dalam kandungan Vivix membantu mencegah rintangan insulin dan dapat membantu melindungi sel, memberi tenaga kepada sel, meningkatkan fungsi sel dan memperbaiki sel-sel yang rosak dalam tubuh kita. Pengambilan Vivix secara konsisten dapat mengurangkan metabolic syndrome yang mengarah kepada penyakit kardiovaskular dan kencing manis yang disebabkan kerosakan gen.

2. Mengawal Kepekatan Gula Dalam Darah

Pengambilan karbohidrat yang tinggi seperti nasi dan roti putih menyebabkan kandungan gula dalam darah meningkat. Dengan Vivix, polifenol yang didapati dari Anggur Muscadine akan melambatkan pencernaan dan penyerapan karbohidrat dalam darah seterusnya dapat mengelakkan pengumpulan gula yang tinggi punca penyakit kencing manis terjadi.

3. Mencegah Kerosakan Mata dan Menggalakkan Penyembuhan Luka Yang Segera

Polifenol Anthocyanins yang terkandung dalam Vivix membantu dalam memperbaiki penglihatan dan mempercepatkan peroses penyembuhan luka dengan segera.

4. Mencegah Pembentukan Protein AGE

Protein AGE " Advanced Glycation End Products" terhasil daripada protein dan gula yang berlebihan di dalam badan. Ia boleh menyebabkan atherosclerotic, sel mati dan komplikasi penyakit kencing manis. Salah satu fungsi anti-penuaan dalam Vivix adalah dengan memperlahankan pembentukan protein AGE ini.

Jom kita lihat testimoni minuman Sirap Ajaib ni di bawah.


Testimoni Vivix Shaklee Aka Sirap Ajaib Untuk Pesakit Kencing Manis


Assalamualaikum
Miza nak share result check up tok (nenek) miza sendiri yg ada #diabetes#kencingmanis. Boleh bandingkan result antara 2 tahun ni.
Tok mula ambil Vivix pada Februari 2016. Sekarang dah masuk botol yg ke-3.
Alhamdulillah, paras gula dah tak tinggi. Yang terbaru 4.9 .Tekanan darah pun dah stabil.
Check up pada 26 Mei 2016, doktor ada bagi tau yg buah pinggang tok mungkin ada masalah.
Check up yg terbaru pada 24 Ogos 2016, doktor maklumkan buah pinggang tok dah ok, tak ada masalah.
Alhamdulillah, bersyukur sangat-sangat


















Berapa Harga Vivix Shaklee Aka Sirap Ajaib Ni?



Jangan biarkan penyakit kencing manis menjadi parah sehingga pemotongan anggota berlaku.

Harga sebotol Vivix agak mahal namun sangat berbaloi dan berkesan. Sebotol RM 475 tahan 2 bulan.
Dapatkan Vivix dengan segera agar dapat membantu yang tersayang, anda boleh menghubungi saya

Daud Mohamad

Call/Whatsapp/Sms ke 012-9760024

Page Facebook : SIRAP AJAIB atau Penawar Kanser Dan Penyakit Kronik Semulajadi

kalau tak dapat contact anda boleh terus beli melalui online di sini --> BELI SEKARANG URGENT

Tiada ulasan: